Nogle nødvendige Cykling Tilbehør kan holde dig sikker – Cykling

Endelig, den hastighed, hvormed hjelmen rammer ambolten i CPSC test repræsenterer en meget alvorlig indvirkning, der ikke er typisk for de fleste cykel nedbrud. Vi ville foretrække en Snell B-95 hjelm, men vi ville ikke bekymre os meget om forskellene mellem det og en CPSC hjelm. Selv hvis du aldrig er i en ulykke, kan din hjelm kun tage så meget UV-lys, forurening og vejreksponering, før det bliver kompromitteret og er ikke længere sikkert. Der er masser af online butikker, der tilbyder en bred vifte af fiber flare lys, som kan monteres på cyklen og med ben også.

De interne af en hjelm er vigtige, fordi de i sidste ende beslutte, hvordan dit hoved vil sidde inde i en hjelm. For at gøre det, skal du måle omkredsen af dit hoved. Ved hjælp af en fleksibel målebånd, måle omkring dit hoved omkring en tomme over dine øjenbryn. Hvis du køber noget gennem en af disse links, geeky Gadgets kan tjene en affiliate provision. Dette mindesmærke er den største bronzestatue i verden og skildrer et af de mest berømte fotografier i historien – de seks modige soldater, der hejser det amerikanske flag på toppen af en stenet bakke på øen Iwo Jima, Japan, under WW II Over hundrede studerende og chaperones stablet af busserne og ledes mod mindesmærket.

På den sidste nat af vores tur, stoppede vi ved Iwo Jima memorial. Det var James Bradley, der lige er sket for at være i Washington , DC , at tale ved mindesmærket den følgende dag. Den samme tendens blev observeret hos førere, der sædvanligvis var fastspændt, og dem, cykel airbag – blot klikke på næste webside – der sædvanligvis ikke var i bælte. Hastigheden er generelt hurtigere for bilister med ABS-systemet på plads i forhold til dem, der mangler teknologien i deres biler. Mens sikkerhedsseler og ABS-systemer ikke har nogen indvirkning på antallet af ulykker, har de en positiv effekt i buffering skader forårsaget af ulykker, der skyldes fejlberegninger og fejl i menneskelig dømmekraft.

Betyder dette, at sikkerhedsseler og andre sikkerhedssystemer, der er designet til at redde liv, er ubrugelige, når dette er afgørende? Denne ændring i kørestil fortsatte med at blive observeret efter chaufførerne vendte tilbage til kørsel uden sikkerhedsseler. I 1981 offentliggjorde John Adams fra Institut for Geografi, University College London en undersøgelse, der så på data fra flere lande med sikkerhedssele love. Data viste, at ulykkerne i forbindelse med alle de dermed forbundne dødsfald og tilskadekomne blev fordrevet fra bilister til andre trafikanter såsom fodgængere og cyklister. I årenes løb har andre undersøgelser af trafiksikkerhedsinterventioner såsom anti-lock bremser, cykelhjelme, hastighedsgrænser osv.

Uafhængige undersøgelser af faldskærmsudspring sikkerhedsudstyr, hastighedsgrænser, skihjelme og cykelhjelme viser også tegn på risikokompensation. Når der opstår debat om obligatorisk brug af sikkerhedsseler, kan oppositionen høres med henvisning til beviser for risikokompensation. Mens smukke og majestætiske, kan landskabet nemt konspirere mod dig. Efter alt, er der ingen brug for et holdbart lys, hvis det bare ville falde af, mens du rider. Debatten om brug af sikkerhedsseler fortsætter, men som for andre sikkerhedsmekanismer fremmer eksperter stadig brugen af dem. Den veldesignede og ansete Melbourne Company leverer tilpassede Fibre Flare sikkerhedsprodukter og tilbehør til kunder over hele Australien i over 13 år.