Ikke at få PR ønskede resultater?

Årsagen kan være denne simple: som en virksomhed, non-profit eller association manager, du også fokuserer på lokalsam-kationer taktik og ikke en brugbar handleplan for beskæftiger sig med de vigtige uden for publikum, hvis adfærd mest påvirker din afdeling, division eller afdeling.
Hvis dette lyder bekendt, kræves blueprint jeg henvise til indeholder værktøjer til at overtale de vigtigste eksterne interessenter til din måde at tænke. Derefter, forhåbentlig, flytte dem til at træffe foranstaltninger, der fører til din succes.
En grundplan og sige, som denne: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Og af den måde, dette er en plan, der kan producere adfærd, såsom flere kunder interesseret i dine ydelser eller produkter, mere forslagene til joint ventures og strategiske alliancer, hyppigere gentager køb eller friske, nye kapitalindskud og medlemskab programmer.
Hvis det er noget, du ønsker at forfølge, er det næste skridt dit. For eksempel, tage tid til at hverve personer pr tilknyttet din enhed i en helt ny push at finde én gang for alle hvad dem uden for publikum – dem med adfærd, der faktisk påvirker organisationen – virkelig mener om dig.
Det er, hvor gummi opfylder vej fordi target publikum opfattelser uundgåeligt føre til adfærd, der vil hindre eller hjælpe dig med at nå dine mål.
Så lad os antage, du og din PR hold beslutter at prioritere din uden for publikum, så overvåge opfattelser af medlemmer af #1 målgruppen på din liste.
Her er den første “gaffel i vejen.” Du kan bruge din PR professionelle – der jo er i opfattelsen og opførsel forretning – til at interagere med target publikum medlemmer ved at stille en masse spørgsmål. For eksempel, “hvad du kender os? Har du nogensinde haft omgang med vores organisation? Var det, eller de, tilfredsstillende?”
Eller hvis du har adgang til en rigelig budget, du kan engagere tjenestegrene af en professionel undersøgelse firma til at håndtere opfattelsen overvågning akkord for dig. Husk dog at denne aktivitet er centrale for succes af en pr indsats.
Enten måde, de data, der er samlet af denne boremaskine er den råvare, der bruges til at oprette din pr mål. Og dette mål kunne kræve oprydning en generende misforståelse, fastsættelse af en alvorlig unøjagtighed eller dræbe det spirende rygte døde som en stendøde.
Men at nå dette mål er en anden historie. Du har brug for en strategi til at vise dig vejen, og når det kommer til opfattelse og mening, er der kun tre strategier at vælge imellem: ændre eksisterende udtalelse/perception, skaber det hvor ingen eksisterer eller styrke opfattelsen. Tricket er, være sikker på den strategi, du vælger er en naturlig pasform med din nye pr mål. For eksempel, hvis du opdagede en virkelig negative opfattelse blandt medlemmer af din målgruppe, ikke ville du helt sikkert vælge den “styrke” strategi.
Men virkelige “beast of byrde” i denne PR problemet problemløsning sekvens er den besked, du vil bruge til at ændre den fejlende opfattelse du dukkede op under dit publikum overvågning boremaskine. Dette er et budskab, der skal være meget godt skrevet, klar som krystal og støttet af overbevisende og troværdig fakta, hvis det er at ændre, hvad nogle af din målgruppe medlemmer mener. På denne måde, kan meddelelsen nudge opfattelsen i din retning, føre til de adfærd, du har i tankerne og hjælpe dig med at opnå dine mål for enhed.
Sidste udfordring? Få dette budskab til øjne og ører af medlemmer af din målgruppe. Og det betyder, at udvælgelse og ansættelse af rigtige kommunikation taktik fra den bredt udvalg til rådighed for dig. Du kan bruge personlige kontakter, specielle arrangementer, interviews med medier og taler. Eller du kan vælge mellem nyheder annonceringer, facilitet ture, nyhedsbreve, brochurer, publikum briefinger og så mange andre. Men være sikker på, at den taktik, du vælger, har en rekord for at nå folk som medlemmer af din målgruppe.
Snart, men vil blive stillet spørgsmål om, hvordan den nye pr indsats klarer. Med andre ord, “vi får de PR resultater, vi ønsker?”
Et rimeligt spørgsmål og en, der nogenlunde kan besvares ved at vende tilbage til feltet for en opfølgende kontrol session. Igen, skal du som leder, og/eller din PR hjælpepersonale, stille spørgsmål svarer til dem, du bliver spurgt under din tidligere benchmark opfattelse overvågning session.
Forskellen nu? Du vil se beviser at din opfattelse overvågning, din pr mål og strategi samt din omhyggeligt udformet korrigerende besked og kommunikation taktik har faktisk ændret opfattelsen af fejlende som planlagt.
Bør resultaterne ikke komme hurtigt nok og yderligere kommunikation taktik kan være tilføjet deres frekvenser steg.
Bottom line: som Institut, afdelingen eller subsidiær manager for en virksomhed, non-profit eller forening, hvis primære fokus for din pr indsats er taktik, du er klogt at gøre en Skift til fordel for denne form for brugbar PR blueprint, der giver dig den bedste chance for at opnå din enhed operativsystem mål.
udgangen